Poniżej przedstawiam przykładowe - podstawowe obszary do rozwoju w Państwa firmie, w uzgodnieniu z Państwem, zgodnie z Państwa oczekiwaniami.


 

 

 

Spokój Właścicieli.

Razem pracujemy nad rozwojem Państwa firmy w skali lokalnej, regionalnej, ogólnopolskiej. Wspólnie wypracowujemy i budujemy najlepsze rozwiązania, kolejne działy firmy - filary Państwa działalności. Wprowadzamy kolejne marki i usługi. Pracujemy nad wykreowaniem Sukcesorów w Państwa firmie.

 

 


Stabilność finansowa Państwa firmy.

Zostają podjęte niezbędne działania, wdrożone procedury, standardy pracy, tak, aby Państwa firma przede wszystkim utrzymała pożądaną kondycję finansową, a docelowo, sukcesywnie zwiąkszała wartość netto kapitału firmy.

 

 


Zwiąkszenie przychodu netto.

W oparciu o zaproponowane rozwiązania i wprowadzone zmiany, bazując na zwiększeniu kompetencji Zespołu Sprzedaży, wprowadzeniu niezbędnych korekt w zasadach pracy, zwiększamy zysk netto Państwa firmy. Wspólnie wpływamy na lepszą kontycję finansową Państwa firmy.

 

 


Zwiększenie wartości sprzedaży, marży.

W ramach realizacji założonych celów powyżej, wspólnie wypracowujemy większe niż dotychczas wartości sprzedaży oraz zwiększamy przychód, poprzez zrealizowaną większą marżę sprzedaży.

 

 


Zwiększenie lub utrzymanie poziomu zatrudnienia.

Bezpieczeństwo. To zapewne bardzo ważny obszar w działalności każdej firmy. Poprzez wdrożone rozwiązania organizacyjne, wspólnie z Państwem zapewniamy bezpieczeństwo zatrudnienia Państwa Pracowników. Docelowo powiększamy liczbę zatrudnionego Personelu, co daje gwarancję bardzo dobrze wykonanej pracy. W takim kontekście Państwa firma zdecydowanie powiększa przewagę konkurencyjną na rynku, jednocześnie stając się pożądanym Pracodawcą dla społeczności lokalnej. Przy założeniu usług świadczonych na najwyższym poziomie, Państwa firma skalowalna jest do rozmiarów ogólnopolskich. Europa...? A dlaczego nie?

 

 


Wezwanie do Działania - Motywacja pracowników.

Wobec tak wyznaczonej Misji i Wizji Państwa firmy oraz w oparciu o realizację wyżej wymienionych celów, niejako automatycznie wzrasta zaangażowanie Państwa Pracowników. Zaangażowanie to, motywacja, determinacja, entuzjazm, wytrwałość a przede wszystkim celowe działanie Państwa Pracowników, wzmocnione jest poprzez moją wspólną pracę z Zespołem oraz szkolenia i projekty rozwojowe. 

 

 


Szkolenia - Trening - Coaching - Konsultacje


 

Oferta skierowana dla firm, które posiadają mobilny i/lub stacjonarny Dział Sprzedaży - dla Przedstawicieli Handlowych, Agentów, Telesprzedawców, i menedżerów. Nasza współpraca może dotyczyć obszarów prezentowanych poniżej, poszerzona również o Państwa sugestie oraz o aktualne i potrzeby.

 

Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych oparte jest na zdefiniowaniu mocnych stron Zespołu oraz na rozpoznaniu obszarów wymagających poprawy – rezerwy. Proponuję Państwu program szkoleń, który będzie dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb.

 

  • Motywacja w pracy
  • Specyfika pracy z użyciem telefonu
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów podczas rozmowy telefonicznej
  • Budowanie pozytywnych relacji "przez telefon"
  • Skuteczne przygotowanie i zbieranie informacji, baza danych
  • Czy wiesz, z kim będziesz prowadził rozmowę?
  • Przyciągnij uwagę rozmówcy (aby nie był po "drugiej" stronie)
  • Sprawdź, czy rozmówca Cię słucha
  • Zachęć - wywołaj dialog, rozmowę - jak to zrobić?
  • Uzyskaj potwierdzenie "tak"
  • Dynamika głosu, barwa głosu
  • Pytania otwarte, pytania zamknięte
  • Pokonywanie obiekcji, trudne pytania rozmówcy
  • Wizyta / rozmowa handlowa – etapy
  • Standardy wizyty handlowej
  • Prezentacja oferty firmy – elastyczność w doborze oferty
  • Typy Klientów – jak sobie z nimi radzić?
  • Segmentacja Klientów - oferta dopasowana do potrzeb Klienta
  • Obiekcje Klientów – jak sobie z nimi radzić?
  • Cena – cena, nie jest głównym elementem sprzedaży
  • Finalizowanie kontraktu, zamykanie sprzedaży
  • Segmentacja Marek / produktów
  • Merchandising
  • Planowanie pracy i wyznaczanie celów
  • Planowanie negocjacji, prowadzenie negocjacji
  • Rodzaje negocjacji
  • Techniki i taktyki negocjacyjne
  • Style rozwiązywania konfliktów, konflikt – pozytywny finał
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Budowanie modeli kompetencji
  • Ocena okresowa
  • Rekrutacja
  • Konsultacje

 

Po sesji szkoleniowej dedykowany materiał powinien być systematycznie wdrażany w codziennej pracy. Proponuję Serwis - to wspólna praca z Państwa Zespołem Sprzedaży w "terenie" lub w stacjonarnym miejscu pracy.

 


 

Forma współpracy?

Może to być stała współpraca, kontrakt lub zlecenie.